Sunday, November 20, 2011

Lync November 2011 Server and Client Updates Released (CU4)

The Lync team has released server and client updates for November 2011. There are a lot of important updates in this CU, including preparing your environment for mobile clients.  Here are all the details:

Server Updates (7577.183) – DownloadKB 2493736

Note: Use the cumulative LyncServerUpdateInstaller.exe to install the updates to make sure all needed updates are applied.

Clients (7577.4051)

Phone Edition (7577.4047)

Group Chat

10 comments:

  1. Has anyone noticed that after applying the latest lync updates to your edge servers you can now login with any user without a password? This started happening in our test environment after applying the update. I have checked with one of my peers who also runs a lync environment and he is having the same issue. He did not notice it until I pointed it out. You still have to type in a password for your director and front end pools. This is happening on our edge pool.

    ReplyDelete
  2. النمل الأبيض النّمل الأبيض؛ ويطلق عليه الأرضة، نوع من الحشرات من شعبة مفصليات الأرجل، ويُعتبر غذاؤها هو مادّة السيليولوز المتواجدة في أدوات الإنسان المتعددة، ومنها؛ الملابس، والورق، والموكيت، والسجاد، والحصير، والستائر، والأثاث، المصنوع من الخشب، والمخدات، والمراتب، ويمارس حياته على هيئة مستعمرات تختلف في وظائف وبنية كل منها، ويتراوح عددها من 30000- 2.5 مليون فرد.

    شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف
    شركة مكافحة النمل الابيض بالخرج
    شركة مكافحة النمل الابيض ببريدة
    شركة مكافحة النمل الابيض بخميس مشيط

    ReplyDelete

  3. تعتبر خزانات المياه من المعدات الأساسية التي يمكن العثور عليها في أي منزل ، ويتم استخدامها للأغراض المنزلية مثل الطهي والشرب والغسيل والاستحمام ، كما تستخدم للأغراض التجارية المختلفة ، وتجدر الإشارة إلى أن خزانات المياه هذه مع مرور الوقت ، الرواسب ، يتراكم الطمي ويصبح غير صالح للاستعمال وقشاري. استعادة إلى حالة أفضل
    شركة تنظيف خزانات بجازان

    نظافة المنزل تعتبر نظافة المنزل عاملاً أساسياً للصحة الجسدية والعقلية لأفرادها ، ولأن النظافة هي أساس الوقاية من الأمراض الناتجة عن تراكم الأوساخ والبكتيريا وتعكس صورة ونمط حياة صاحب المنزل ، تحتاج كل أسرة إلى إنشاء نظام للحفاظ على جميع تفاصيل المنزل والبقاء على اتصال مع جميع أفراد الأسرة
    شركة تنظيف بجازان
    مع حلول فصل الصيف نبدأ بالبحث عن أماكن رائعة مجهزة بمكيفات لتلطيف الجو من حولنا سواء في المنزل أو في العمل أو في الاجتماعات التجارية ، والتي تناسب الشركات والمصانع وحتى مراكز التسوق وغيرها ، لكنها كلها متشابه في مبدأ التشغيل الأساسي ، وفكرة عملهم هي نفسها فكرة الثلاجة المنزلية التي تعتمد على غاز الفريون الوسيط المستخدم في نقل الحرارة من الغرفة إلى البيئة الخارجية.

    شركة تنظيف مكيفات بجازان

    ReplyDelete
  4. Hi....
    The Lync team has released server and client updates for November 2011. There are a lot of important updates in this CU, including preparing ...
    You are also read more Business Loan Eligibility

    ReplyDelete